مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

درباره مراکز خرید دبی

دبی مال که در مرکز مرکز شهر دبی واقع شده است، پربازدیدترین مقصد خرده فروشی و سبک زندگی در جهان است که هر سال پذیرای بیش از 100 میلیون بازدید کننده است.

مرکز خرید دبی مال که مشابه آن در هیچ کجای دبی یافت نمی‌شود، بیش از 1200 فروشگاه خرده‌فروشی دارد، از جمله دو فروشگاه بزرگ لنگر، Galeries Lafayette و Bloomingdale، به همراه بیش از 200 تجربه غذاخوری بین‌المللی و طیف وسیعی از سرگرمی‌ها و جاذبه‌های تفریحی برای خانواده‌ها.

دبی مال

مرکز خرید خیابان مد

بیش از 150 تجربه خرید و غذاخوری لوکس را در خیابان مد کاوش کنید. خیابان مد با معماری الهام گرفته، هنر فریبنده و فضای داخلی شیک، خانه لوکس در خاورمیانه است.

فروشگاه‌های شاخص و مفاهیم و محصولات انحصاری را مرور کنید و از خدمات 5 ستاره شخصی‌شده از لحظه ورود لذت ببرید، از جمله خدمات نوکر VIP، خرید و رها کردن با تحویل، خدمات راننده در مرکز خرید، و موارد دیگر. استراحت کنید یا با لذت بردن از تجربه غذاخوری ممتاز در خیابان مد، با ترکیبی استثنایی از مفاهیم آشپزی که بهترین طعم ها را ارائه می دهد، خرید خود را به پایان برسانید.

مرکز خرید خیابان مد

مرکز خرید سوق البهار

یک بازار پر جنب و جوش عربسک در کنار دبی مال در قلب مرکز شهر دبی – سوک البهار، بازار ملوان، بدون زحمت، کلاسیک را با معاصر ترکیب می کند تا به ساکنان و گردشگران مجموعه ای جذاب از خرید، سرگرمی و غذاخوری را ارائه دهد. سوق با بیش از 100 فروشگاه و 22 رستوران، کافه و سالن استراحت، نقطه مطلوبی برای تماشای مناظر شگفت انگیز برج خلیفه و فواره دبی است.

سوق البهار همچنین خانه تایم اوت مارکت دبی است، یک نقطه داغ آشپزی با 17 سرآشپز و رستوران‌دار محلی خارق‌العاده که توسط سردبیران تایم اوت دبی انتخاب شده‌اند تا بهترین در شهر باشند.

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

در آکواریوم دبی و باغ‌وحش زیر آب به دنیای شگفت‌انگیز آبی شیرجه بزنید – خانه هزاران حیوان آبزی، بیش از 140 گونه دریایی و یک تونل 270 درجه. آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب واقع در مرکز خرید دبی، دارای یک مخزن 10 لیتری حاوی بیش از 400 کوسه و پرتو، از جمله کوسه ببرهای شنی، گروپ های غول پیکر و مجموعه وسیعی از حیات دریایی شگفت انگیز است. با مجموعه ای از تجربیات غوطه ور و با دقت انتخاب شده، یک ماجراجویی آبی تماشایی در انتظار دوستان، خانواده ها و همه افراد در این بین است.

سرگرمی، سرگرمی و مهمان نوازی بی پایان خانوادگی در دبی

سرگرمی، بازی و ماجراجویی را برای تمام اعضای خانواده در هر نقطه در دبی مال بیابید. قبل از کشف تجربیات منحصر به فرد واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در VR Park که اولین جاذبه در نوع خود برای خاورمیانه است، در مسیری روباز در EKart Zabeel از برج خلیفه بزرگنمایی کنید. برای کودکان 2 تا 16 سال، KidZania®، مقصد نهایی سرگرمی کودکان، جایی که یادگیری و سرگرمی ترکیب می‌شود، وجود دارد.

و سرگرمی در اینجا متوقف نمی شود! به سینماهای Reel در دبی مال بروید و آخرین فیلم های پرفروش را تماشا کنید، همانطور که از سینما لذت می برید. ورزشکاران و علاقه مندان می توانند به منطقه ورزشی زبیل، مجموعه چند ورزشی واقع در پشت بام دبی مال زبیل، که طیف وسیعی از ورزش ها و مناظر عالی را ارائه می دهد، بروند.

برای کسانی که می‌خواهند در قلب همه چیز بمانند، هتل‌های مجاور 5 ستاره ممتاز، Address Dubai Mall، Address Boulevard، Address Downtown، Address Fountain Views و Address Sky View ترکیبی عالی از تجمل، ظرافت و نفس‌گیر را ارائه می‌دهند. دیدگاه ها بازدیدکنندگان همچنین می توانند مستقیماً از دبی مال از طریق پل لینک به مترو دبی دسترسی داشته باشند.

آخرین مطالب
اشتراک گذاری
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}