Search
Close this search box.
هتل معلق

هتل معلق در آسمان

اسکای کروز

اولین اسکای کروز  که با سوخت هسته ای کار می کند و در آسمان معلق است.

مدتی است که فیلمی جالب از یک هواپیمای عجیب و جذاب به نام «اسکای کروز» (Sky Cruise)  در رسانه‌های اجتماعی مختلف داخلی و خارجی در بین کاربران منتشر شده و پرنده غول‌آسایی را به نمایش در می‌آورد که توانایی جابجایی حدود 5000 مسافر را دارد. این هتل مجلل که امکانات مختلفی را در اختیار ساکنان خود قرار می‌دهد، می‌تواند تا سال‌ها در آسمان پرواز کند و هیچ رد پای کربنی نداشته باشد و تولید آلودگی نداشته باشد.

مسافران در این هتل به چندین محل ویژه برای تماشای مناظر هوایی، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و باشگاه‌های ورزشی و حتی یک مرکز درمانی دسترسی خواهند داشت. اسکای کروز همچنین چندین سالن سینما، تئاتر و اتاق بازی دارد تا سرنشینان خود را سرگرم کند. این هواپیما توسط هوش مصنوعی هدایت می‌شود و می‌تواند ضمن پیش‌بینی وضعیت هوا، لرزش‌های هوایی را با سیستمی شبیه حذف نویز هدفون‌ها خنثی کند.

پخش ویدئو

نحوه کارکرد اسکای کروز

Sky Cruise با 20 موتور هسته ای و دارای زیرساخت های پیشرفته، ظاهراً نباید هرگز فرود بیاید و می تواند بدون هیچ خلبانی بر فراز ابرها حرکت کند! از این رو مسافران با هواپیماهای معمولی و جت های خصوصی از طریق آسانسور خارجی پیاده می شوند.

 

تجهیزات اسکای کروز

اسکای کروز مجهز به مدرن ترین امکانات رفاهی است، از یک سکوی دید با سه گنبد دید برای لذت بردن از منظره 360 درجه، تا یک سالن سرگرمی با مراکز خرید، رستوران ها، استخرها، تئاترها، امکانات پزشکی، مکان های عروسی، و بیشتر میهمانان می‌توانند در لوکس بودن و در عین حال لذت بردن از منظره‌های شگفت‌انگیز از غروب‌های دیدنی، آسمان‌های شب با نور ستاره‌ها، و تجربه‌های خارق‌العاده مانند شفق قطبی مسحورکننده از نزدیک، زندگی کنند.

 

Sky Cruise همچنین دارای ویژگی‌های پزشکی در سطح جهانی است و اطمینان می‌دهد که مهمانان همیشه در بهترین حالت سلامتی خود خواهند بود. هتل شناور بدون خلبان مستقل خواهد بود، با این حال کارکنان آموزش دیده در هتل حضور خواهند داشت و میهمان نوازی سفارشی را ارائه می دهند. کار بر روی گداخت هسته ای که انرژی آن را 24 ساعته و 7 روز هفته تامین می کند، ردپای کربن زیادی نخواهد داشت.

 

تمام کارهای تعمیر و نگهداری نیز در هوا انجام خواهد شد! انتظار یک بادبان صاف را در تمام مدت داشته باشید زیرا هوش مصنوعی قوی انواع تلاطم های هوا را از قبل تشخیص می دهد و لرزش های ضد ارتعاشی ارسال می کند تا به Sky Cruise کمک کند بدون هیچ گونه اختلال حرکتی حرکت کند. همین فناوری روی حذف نویز نیز کار می کند و در نتیجه اثرات اغتشاش را به حداقل می رساند.

 

رویای اسکای کروز

در حالی که هنوز تاریخ راه اندازی اعلام نشده است، هتل پرنده در حال حاضر سر و صدای زیادی در رسانه های اجتماعی ایجاد کرده است. علاقه مندان به علم در حال حاضر به نقایصی اشاره می کنند که نشان می دهد این ایده، هرچند خیالی و خلاقانه، امکان پذیر نیست. شکل، وزن و اندازه غول آسای اسکای کروز برخلاف قوانین فیزیک و آیرودینامیک است. فراموش نکنید که از آنجایی که هواپیما از یک رآکتور هسته ای نیرو می گیرد، “خطر پرواز” خواهد بود و در صورت سقوط، شهرها را نابود می کند!

 

با این وجود، مفهوم نوآورانه هتل به صنعت مهمان‌نوازی و مسافرت جهانی چیزی برای صحبت (و امید به آن) داده است. در حالی که بسیاری وجود دارند که معتقدند این هواپیما هرگز بلند نمی شود، دیگران هم اکنون رویای پرواز در این هتل شناور مجلل را در آینده در سر می پرورانند.

 

آخرین مطالب
اشتراک گذاری
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}